رابطه با مشتری و ناتوانی در تنظیم انتظارها
بیشازاندازه امیدوارکننده و بهندرت قابلتحمل نباشید
شرکت پخش ماندگار : شخصیت همانند درخت است و پخش تراکت شهرت همانند سایه. سایه چیزی است که ما در موردش فکر میکنیم و واقعیت، همان درخت است.(آبراهام لینکلن)
https://manp.ir/
پخش تراکت در تهران
شرکت پخش ماندگار : من در بیشتر دوران کاریام نقش رهبری رابطه با مشتری را بر عهده داشتهام. میتوانم بگویم بیشازاندازه امیدوارکننده بودن قولها پخش تراکت و کار در منزل تهران چی خوبه بهندرت قابل تحویل بودن آنها میتواند موجب مشکلات بسیار جدی برای شرکتها شود. چه در بخش خدمات درمانی، خدمات مالی، منابع انسانی فعالیت کنید و تراکت چه در مشاورة مدیریتی، این موضوع صحت دارد.
پخش تراکت چیست ؟
من مثال بهتری از این مبحث در صنعت نرمافزار نیافتم. تبلیغات درخواستهای بسیار زیادی وجود دارد که مشتری ممکن است برای بالابردن سطح کارایی یا اِعمال اصلاحاتی در نرمافزار، از سازمانی درخواست کمک کند. من شنیدهام پخش تراکت که سازمانی چندین بار گفته است میخواهد کارهایی را برای رفع مشکلات مربوط به خرابی وبسایت انجام دهد، ولی نتوانسته است به همة این قولها عمل کند.
همچنین در مورد قولهایی در زمینه کاهش زمان طبیعی بارگیری شنیدهام که میخواهند از این راه، «فروش» و یا «نگهداری» مشتری را امکانپذیر کنند. مشاوره تبلیغاتی آنها این کار را هم نمیتوانند انجام دهند.
نقطه پایانی هنگامی است که بیشازحد امیدوارکننده بودن و بهندرت قابل تحویل بودن این قولها اتفاق میافتد و موجب ازبینرفتنِ اعتمادی خواهد شد که مشتری به برند (علامت تجاری) شما دارد. اعتمادی که مشتری تراکت به شما دارد درخت شماست. درخت شخصیت شماست. امیدوارکننده بودن زیاد و کاستی قابلِتحویلبودن، موجب تخریب شخصیت شما میشود.
پخش تراکت ارزان
این کار را انجام ندهید!
در اظهارنظرهایتان در رابطه با مشتری متعادل و در طرحریزیهایتان محافظهکار باشید، سپس در پشتصحنه بکوشید مشاوره تبلیغاتی فراتر ازآنچه مشتریان میاندیشند که ممکن است شما انجام دهید، حرکت کنید. آنان به همین دلیل به شما علاقه پیدا میکنند. پخش تراکت
۳٫ مکالمههای اجتنابناپذیر را نادیده بگیرید
آغاز رابطه با مشتری هایی که میدانیم از محصولات یا خدمات ما راضی نبودهاند، میتواند از دشوارترین کارها باشد. هنگامیکه انجام کاری لازم و ضروری است، «تمامقد» وارد آن کار شوید! به یاد دارم یکی از اعضای تیمم از ورود به مکالمههایی که بار تبلیغات احساسی زیادی داشت، بهقدری میترسید که این تماسها را به من انتقال میداد تا آنها را کنترل کنم.
پخش تراکت در تهران
آیا من از رابطه با مشتری های عصبانی لذت میبرم؟ بیشک خیر، ولی این مکالمهها را فرصتی برای شنیدن، یکدلی و نمایشِ اهمیت پخش تراکت دادن واقعی به گفتههای آنان میبینم. هنگامیکه در شرایط دشوار، با مشتریانمان مواجه میشویم، ارزش و احتراممان را نشان میدهیم. در شرایط دشوار است که روابط برای مدت طولانی تقویت میشوند.
هنگامیکه سازمان شما نمیتواند انتظارات را برآورده سازد، ارتباطاتِ ناگزیر با مشتریان را نادیده نگیرید و از آنها نهراسید. پخش تراکت شهامت داشته باشید. به آنان نشان دهید این آمادگی را دارید که به قولهایی که برندتان داده است، عمل میکنید؛ مهم نیست چقدر دشوار باشد! در این حالت است که احترام و فهم متقابل به وجود میآید.
۴٫ نیازهای خود را نسبت به مشتریان در اولویت قرار دهید
افراد تا هنگامی که ندانند شما تا چه اندازه به آنها توجه نشان میدهید، اهمیتی نمیدهند که چقدر میدانید.(تئودور روزولت)
قرارداد پخش تراکت
این گفته هنگام رابطه با مشتری صحت دارد. مشتریان انسان هستند. آنها دقیقاً میتوانند عدم صمیمیت را تشخیص دهند و هنگامیکه پخش تراکتنیازهای خودتان را نسبت به آنان در اولویت قرار دهید، خواهند فهمید. هنگامیکه تنها به فکر خودتان باشید، آنها متوجه این موضوع خواهند شد. با نشاندادن کدرهایی تراکت که در سازمانتان در اولویت هستند و آنچه میخواهید برای نگهداری از کسبوکارشان انجام دهید، به آنان نشان دهید برایتان اهمیت دارند.
رابطه با مشتری و صمیمیت و احترام
اجازه دهید بدانند آنها برای شما تنها عدد یا گزارشها و صورتحسابهای سود و زیان نیستند. بیشک آنها صورتحسابهای تراکت شما را پرداخت خواهند کرد، ولی باید بگذارید متوجه شوند که ارتباط شما با آنها چیزی فراتر از این موارد است. مشاوره تبلیغاتی اگر چنین ارتباطی برایتان اهمیت نداشته باشد، به شما اطمینان میدهم مشتریان بسیار کمتری نسبت به سازمانهایی خواهید داشت که افراد نسبت به آنها وفادار بودهاند.
پخش تراکت ارزان
هیچچیز بیشتر از اینکه هر دو طرف فکر کنند دیگری قرار است کار طرف مقابل را انجام دهد، به روابط آسیب نمیزند. در چنین شرایطی ممکن است هر دو طرف اشتباه کنند. بیایید یکلحظه خود را بهجای مشتری بگذاریم. تراکت
آنها به دلیل پیامهای بازاریابی وبسایت شما یا تبلیغاتتان از شما خرید کردهاند یا اینکه با حقههای فروشندگانتان فریبخوردهاند؛ یا اینکه وقتی شما تبلیغات توضیح مختصری از کارایی محصولتان بیان کردهاید، واقعاً هیجانزده شدهاند و کل لوازم آن را خریدهاند.
پخش تراکت چیست ؟
در این لحظه خریدار فکر میکند نتیجه هر چیزی تا اینجا دقیقاً همانند نتیجه باقی رابطهها خواهد بود. متأسفانه آنها در بسیاری موارد اشتباه میکنند.
بیشتر سازمانها در رابطه با مشتری نمیتوانند روندی ایجاد کنند تا اطمینان یابند انتظارهای واضحی برای آنچه بهمنظور پیشبرد روابط کسبوکار نیاز است، تنظیمشده است.
بهتازگی یکی از مراجعینم به من شکایت کرد که مشتریانش شرکت را شبیه کالا میبینند و ظاهراً نمیفهمند که ارائه خدماتی به این بزرگی بر اساس فعالیتهای مبتنی بر مشتریان تا چه اندازه دشوار است. به نظر وی، شرکت در صورتی پخش تراکت میتوانست خدمات بسیار بهتری ارائه دهد که فهم متقابلی از مشکلات طرفین درک میشد.
از او پرسیدم آیا کارت امتیازی مشتریان دارد و آیا شرکت انتظارها را طوری تنظیم کرده است تا بتواند بهصورت فصلی طبق نظر مشتریان، بازبینیهایی را در کارش انجام دهد؟ پاسخ منفی بود.
تراکت پخش کن
این موضوع یکی از نخستین چیزهایی تراکت بود که تصمیم گرفتم با آن به مراجعینم کمک کنم، چراکه میدانستم لازم است دو طرف در رابطهای تجاری، انتظارهای متقابل را بازتولید کنند.
مشتریان از شما میخواهند انتظارهایشان پخش تراکت را برآورده سازید و یا فراتر از آنها بروید. چنین چیزی تا هنگامیکه ندانید آن انتظارها چه هستند، امکانپذیر نخواهد بود.
۱٫ در رابطه با مشتری انتظارهای آنان را یادداشت کنید تبلیغات
رابطه با مشتری و یادداشت انتظارات
پخش تراکت تهران
پیشرفت خودتان را بر اساس آن انتظارها ارزیابی کنید. اجازه دهید مشتری بداند عملکرد شما چگونه بوده است. درنهایت، مهمترین کار آن است که بگذارید مشتریها بدانند برای کمک به شما در جهت عملکرد بهتر، چه کاری میتوانند انجام دهند. تراکت
این روندها را اجرا کنید. در این صورت بهاحتمالزیاد میتوانید رابطه با مشتری را محکم کنید که برای ایجاد آنها بهسختی کوشیدهاید.